woensdag 25 februari 2009

Plan van aanpak

Hoe hebben wij deze opdracht aangepakt:

Op 16 december 2008 is ons plan van aanpak op blackboard geplaatst door onze leerkracht.

Op 21 februari 2009:Doordat Kimberley deeltijd PABO is gaan doen, hebben we de taken opnieuw moeten verdelen.We maken de opdrachten nu met z'n tweeën. Vandaag heb ik de blog aangemaakt.Klik hiervoor op de onderstaande link:

http://pietmon3aan.blogspot.com/

Op 24 februari 2009:Vandaag heb ik informatie opgezocht over Piet Mondriaan. Deze informatie heb ik verwerkt.Ik heb nu de biografie en de stroming beschreven van Mondriaan.

Op 26 februari 2009:Gisteren heb ik alle bewerkte informatie op de blog gezet.Ook heb ik het één en ander gedaan aan het uiterlijk van de blog, zoals:
- De kleuren veranderd.
- Afbeeldingen toegevoegd
- Een aantal functies ingesteld.

Vandaag heb ik een aantal schilderwerken van Mondriaan op de blog geplaatst. Daarop is zijn ontwikkeling duidelijk te zien.De laatste hand moet nog gelegd worden aan de bronvermelding en het plan van aanpak.Julie zal binnenkort de lessen hebben gemaakt, zodat deze ook op de blog kunnen worden geplaatst.